Thursday 1 December 2011

Majalah Uda & Dara

Inilah hasil lukisan tangan majalah Uda dan Dara. Ada yang terlebih cantik dan ada jugak yang sederhana cantik termasuklah yang aku juga. Maklumlah aku ni bukan pakar dalam bidang melukis, jadi itulah hasil yang aku lukis.

Jom tengok lukisan Uda dan Dara

Muka Depan, ini hasil lukisan encik Amir Rullah....

Ruangan iklan, ini hasil lukisan Encik amir rullah

Topi baby, ini Hasil Lukisan Puan Nor Hashima

Topi Baby, lukisan Puan Nor Hashima

Topi Eksklusif, hasil lukisan Cik Zanariah

Topi gaya Ringkas, hasil lukisan saya sendiri Zack Zury

Topi Gaya ringkas, hasil lukisan saya sendiri Zack Zury

Topi Koleksi terkini, hasil lukisan Cik Zuhaidah

Koleksi topi terkini, lukisan Cik Zuhaidah

koleksi topi sukan, hasil lukisan Cik Ila Fa

Topi Ekslusif, Lukisan Cik Zanariah

No comments:

Post a Comment